To, czy targi branżowe będą udane, zależy od wielu kwestii. Jedną z najważniejszych jest oczywiście przygotowane na tę okazję stoisko targowe. Wykonanie projektu i budowę stoiska warto powierzyć w ręce firmy exposystemy.pl. W ten sposób zapewnisz sobie wspaniałe rezultaty, w tym dużą ilość nowych klientów. Sprawdź, dlaczego tak ważny jest dobry projekt stoiska targowego.
Atrakcyjne stoiska targowe – sposób na udane targi
Targi branżowe to jeden ze sposobów na reklamę, który w dalszym ciągu cieszy się dużą popularnością. Specjalne eventy organizowane w dużych halach przyciągają zwykle setki odwiedzających interesujących się konkretną branżą. Biorąc w nich udział jako firma, masz więc szansę dotrzeć odbiorców, na których powinno najbardziej Ci zależeć. Zanim jednak wybierzesz się na targi, zadbaj o wygląd i układ swojego stoiska targowego. Takie zadanie najlepiej jest przekazać w ręce specjalistów, jednak możesz spodziewać się, że doświadczona firma zechce zbadać Twoje potrzeby w tym zakresie. W jaki sposób tworzone są atrakcyjne stoiska targowe? Co powinny zawierać? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.
Stoisko targowe – kryteria doboru poszczególnych modułów
Właściwy projekt stoiska targowego to przede wszystkim projekt dopasowany do potrzeb Twojej firmy. Przed zorganizowaniem konkretnych modułów składających się na plan stoiska modułowego, należy zastanowić się nad celem, jaki będzie Ci przyświecał w trakcie targów. Reklama nowego produktu w ofercie, zwiększenie liczby klientów, zaznaczenie swojej obecności w danej branży, zwiększenie rozpoznawalności wśród odbiorców, znalezienie nowych kontrahentów – możliwości jest mnóstwo. Każda z tych opcji będzie oznaczała konieczność stworzenia innego stoiska targowego. Oprócz tego zabudowę targową należy dopasować do charakteru danej branży. Inaczej będzie bowiem wyglądało stoisko na targach motoryzacyjnych, a inaczej na targach kosmetycznych czy ogrodniczych.
Przyciągnij uwagę klientów
Stoisko targowe musi być atrakcyjne wizualnie. Właśnie dlatego w projekcie należy uwzględnić obecność takich elementów jak ekrany, na których wyświetlisz reklamę lub zdjęcia oferowanych produktów czy specjalne podwieszenia z logiem Twojej firmy. Oprócz tego warto pomyśleć o specjalnym doborze kolorów poszczególnych modułów. Najlepiej będzie, jeśli w tym celu zostaną użyte barwy zaliczane do identyfikacji wizualnej marki. Częstą praktyką jest również wykorzystywanie klasycznej bieli, na której duże logotypy doskonale się prezentują. Same moduły powinny być estetyczne i nowoczesne, a meble takie jak krzesła, kanapy, czy hokery – wygodne. Dzięki wymienionym elementom klienci z pewnością nie przejdą obok Twojego stoiska obojętnie.
WARTO PRZECZYTAĆ: