Napisz do nas

TechPolska.pl

Znajdziesz nas

Reklama jest dźwignią handlu. To dzięki niej klient w ogóle dowiaduje się o firmie i jej usługach. Dlatego mądrym posunięciem będzie znalezienie agencji interaktywnej, która z nadania firmy zajmie się jej promocją zarówno w Internecie, jak i poza nim.

Pozyskiwanie klienta w Internecie

Obecnie żadne przedsiębiorstwo nie może liczyć na rynkowy sukces, jeśli nie jest obecne w Internecie. Do sieci dostęp ma niemal każdy. Dlatego jest ona doskonałym miejscem do promocji firmy i pozyskiwania klientów.

Na marketing internetowy składa się szereg działań. Pierwszym z nich jest SEO (ang. search engine optimalization), czyli pozycjonowanie firmy w wyszukiwarce. Wpływ na nie wywierają między innymi treści publikowane na stronie. Poszukując rozwiązania swoich problemów, klient wpisuje w wyszukiwarkę określone hasło. Jego oczom ukazują się setki stron wyników, jednak najpewniej zostanie na pierwszej. Największym zainteresowaniem będą oczywiście cieszyły się wyniki położone najwyżej. Na miejsce strony w rankingu wpływ mają między innymi tak zwane słowa kluczowe, czyli frazy korespondujące z tym, co potencjalny klient wpisał w wyszukiwarkę. Ich umiejętne zastosowanie w treściach gwarantuje lepsze położenie. Ponadto ważna jest jakość treści – jeśli przygotował je fachowy copywriter, klient zostanie na naszej stronie na dłużej. A to również wpływa na nasze położenie w wyszukiwarce.

Inną formą marketingu internetowego są reklamy na Facebooku. Odpowiednio skalibrowana kampania może dotrzeć do szerokich rzesz odbiorców i wielu z nich zachęci do skorzystania z usług reklamodawcy. W kalibrowaniu uwzględnia się wiele danych. Algorytmy Facebooka odnajdą klienta na podstawie jego danych, historii wyszukiwania czy publikowanych treści. Im dokładniej ustawiona kampania, tym lepiej!

Następną składową jest prowadzenie profili w mediach społecznościowych. Promocja nie odbywa się wyłącznie poprzez reklamy. Sprzedaje cały profil. Treści najwyższej jakości, najlepiej odróżniające się od tych prezentowanych przez konkurencję, mogą zaważyć na decyzji konsumenckiej. Dlatego tak ważne jest powierzenie swoich profili w ręce specjalisty. Tworzeniem treści rządzą pewne prawa, których umiejętne wdrożenie zwiększa przewagę konkurencyjną. Ponadto specjalista sporządza strategię dla social mediów. Dzięki temu klient dysponuje czytelnym mechanizmem mierzenia efektów, zakładanymi celami, rodzajami treści, znajomością grupy docelowej.

Strony internetowe

Strona internetowa to kolejna z wizytówek firmy. Nie daje się klientowi wizytówki pogniecionej, brudnej czy wyblakłej. Nie może go odstraszyć. Musi wyciągnąć z niej pożądane informacje… i musi mu się przyjemnie ją czytać! Dlatego tworzenie stron internetowych najlepiej oddać w ręce doświadczonych specjalistów. W przygotowaniu strony zadbają oni o jej unikalność, przejrzystość i jakość. Oprócz publikowanych treści, na klienta wpływa także jego doświadczenie użytkowania strony (tak zwane user experience). Aby było pozytywne, strona powinna być intuicyjna, ułożona harmonijnie i logiczne. A także responsywna, to jest dopasowana jednocześnie do komputerów i urządzeń mobilnych. Brak responsywności jest rzeczą szczególnie niepożądaną. Gdy otwieramy nieresponsywną stronę na telefonie, korzystanie z niej może wymagać przybliżania, przewijania… I powtarzania tego procesu po przejściu do nowej karty.

Aplikacje mobilne

Mogą być używane do wielu celów. Zakupy online, programy lojalnościowe, grywalizacja… Każdy klient ma swoje indywidualne potrzeby. Tworzenie aplikacji mobilnych musi uwzględniać specyfikę zamawiającego. Aplikacja musi odróżniać się od innych – być bardziej funkcjonalna, bardziej intuicyjna, bardziej wydajna. Powierzenie jej wykonania doświadczonym programistom to gwarancja produktu wysokiej jakości i satysfakcji klienta.

Identyfikacja wizualna dla firm

Czym w zasadzie jest? Jest zbiorem wielu elementów, razem pomagających odróżnić firmę od konkurencji. Składa się na nią nie tylko logo. To także dobór kolorystyki na materiałach do druku czy publikowanych online. Ogromną rolę w procesie projektowania identyfikacji wizualnej dla firm grają detale. Rozłożenie elementów na np. broszurze nie jest przypadkowe i wywiera znaczący wpływ na doznania i decyzje klientów. Silna identyfikacja wizualna pozwala na zbudowanie odnoszącej sukcesy marki.

Gdzie szukać takich usług w Krakowie?

Na Zdrowej 2A/23! Mieści się tam agencja interaktywna sugar3*. Należąca do Centrum Technologii Informatycznych sp. z.o.o. firma zatrudnia zespół wysokiej klasy kreatywnych specjalistów z przyjemnością podejmującą się nawet najbardziej wymagających zleceń. Dotychczas sprostała oczekiwaniom ponad 250 klientów, po drodze zdobywając wiele nagród. Wysoką motywację jej pracowników gwarantuje także atmosfera pracy w agencji. W chwilach wolnych od pracy zespół sugar3* jest jak rodzina i zacieśnia więzi np. grając w FIFĘ. Dzięki takim zabiegom pracownicy chętnie przychodzą do pracy i z zapałem podejmują się pracy nad problemami klientów!

Share:

administrator

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *