Facebook ogłosił swoją współpracę z Luxotticą, właścicielem Ray-Bana, już w zeszłym roku. Teraz Mark Zuckerberg podzielił się informacją, że firmy wspólnie pracują nad stworzeniem inteligentnych okularów, które mają trafić na rynek już niedługo.

Inteligentne okulary od Facebooka już w 2021 roku

Nie wiadomo o tym produkcie jeszcze zbyt dużo – Zuckerbeg nie chciał powiedzieć za dużo, tym bardziej, że okulary wydają się być jeszcze w dojść wczesnej fazie rozwoju. Póki co dowiedzieliśmy się, że zdaniem właściciela Facebooka będą one następnym krokiem do okularów rozszerzonej rzeczywistości z prawdziwego zdarzenia.

Są też rzekomo bardzo ładne. Jak łatwo się domyślić, specjaliści Facebooka w tym partnerstwie zajmą się oprogramowaniem, a samo stworzenie oprawek będzie leżało po stronie Luxotticy.

Po spędzeniu czasu z ich zespołem i odwiedzeniu ich fabryki, wiedziałem, że oni byli właściwym partnerem, żeby pomóc nam połączyć najlepszą technologię z najlepszymi okularami. – Mark Zuckerberg

Niedługo ruszy projekt Aria, zbierający dane na potrzeby produkcji okularów

Już niedługo wystartuje projekt Aria. W jego ramach pracownicy Facebooka będą poruszać się po kampusie firmy, a także w miejscach publicznych, nosząc okulary, które będą robić zdjęcia, nagrywać wideo i dźwięk. Nie będą to takie same okulary, jak urządzenia, które trafią ostatecznie do konsumentów – okulary z projektu Aria to narzędzie do badań.

Facebook zapewnia, że zdjęcia i nagrania zostaną oczyszczone z wszystkich wrażliwych informacji (twarzy, tablic rejestracyjnych), a jego pracownicy będą nosili ubrania z wyraźnym oznaczeniem swojego miejsca pracy podczas prowadzenia działań w ramach projektu Aria. Zebrane w ten sposób informacje posłużą do ulepszenia oprogramowania inteligentnych okularów, które ostatecznie trafią na rynek konsumencki.

Co sądzicie o tym pomyśle? Chcielibyście wypróbować inteligentne okulary stworzone przez Facebooka? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

WARTO PRZECZYTAĆ:

Wirtualne społeczności, realny biznes – rola grup na Facebooku
Co Ci przychodzi do głowy, gdy myślisz o grupach na Facebooku? Słodkie koty, małpy nosacze, czy karykaturalne wizerunki panującej partii? Wiadomo 🙂 Jednak grupy na
Facebook Ads ‒ dlaczego warto skorzystać z pomocy agencji e-marketingowej?
Reklama na Facebooku ‒ brzmi prosto, prawda? Stworzenie grafiki, kilka słów zachęty i gotowe. Ale prawda jest taka, że za tym wszystkim kryje się cała
mixer Koniec Mixera – platforma Microsoftu łączy się z Facebook Gaming
Mixer działa od 2016 roku (pod tą nazwą od 2017), ale najgłośniej zrobiło się o nim w lipcu 2019 roku, kiedy Microsoft ogłosił podpisanie wyłącznej
Udostępnij

Administrator

Nasza redakcja składa się z zapalonych pasjonatów gamingu i technologii. Każdy ma swoją niszę, dzięki czemu razem możemy zaproponować Wam szeroki przekrój eksperckich materiałów. Dzielimy się najświeższymi wiadomościami, recenzjami i poradami, aby nasi czytelnicy byli na bieżąco z tym, co najważniejsze w świecie techu i gier.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *