Aplikacja wykorzystywana przez Facebooka do błyskawicznego kontaktu ze znajomymi zdobyła w Polsce niezwykłą popularność. To nie wyjątek na skalę Europy czy świata, ponieważ Messenger wykorzystywany jest już chyba wszędzie. Za jego pośrednictwem kontaktujemy się z rodziną i przyjaciółmi, dawno zapomnianymi kolegami i koleżankami z czasów szkolnych i wszystkimi tymi, z którymi pragniemy pozostać w kontakcie. Za pośrednictwem tego portalu społecznościowego nawet poszukujemy pracy i zleceń dla własnej działalności gospodarczej, kupujemy i sprzedajemy przedmioty, handlując z osobami z naszej okolicy. Przeczytaj także jak usunąć wiadomości z messengera oraz jak usunąć relacje z Facebooka.
Messenger jest aplikacją niezwykle prostą w obsłudze. To między innymi dlatego zyskał taką światową sławę. Jego prostota i funkcjonalność trafiły w gusta klientów z całego globu. Z oczywistych względów przysłużyła się jej fama samego Facebooka, który jest najchętniej wykorzystywanym portalem społecznościowym. Dziennie obsługuje on niemal 2 miliardy aktywnych użytkowników i ta liczba rośnie z każdym dniem jego internetowej działalności. Nic więc w tym dziwnego, że Messenger i inne stworzone z myślą o Facebooku aplikacje, gry i wszystko co z nim związane szybko zbiera lojalnych użytkowników.
Przeprowadzane za jego pomocą rozmowy możemy także archiwizować. Dzięki tej zdolności nie przegapimy nigdy ważnego czatu z pracodawcą czy headhunterem ani żadnej innej istotnej rozmowy. Nie zostanie ona usunięta z upływem czasu i pozostanie do naszej dyspozycji zawsze wtedy, kiedy będziemy chcieli do niej wrócić. Aby to zrobić, musimy wykonać najpierw kilka prostych kroków. Zanim tego się dowiemy, musimy w pierwszej kolejności potrafić zarchiwizować rozmowę przeprowadzoną za pośrednictwem tej aplikacji.
Jak zarchiwizować rozmowę w Messengerze?
Archiwizowanie czatu w Messengerze nie jest trudne. To właśnie prostota i niezwykła funkcjonalność przemawiają za tym, by korzystało z niego dziennie ponad miliard użytkowników. Zanim zarchiwizujemy czat, musimy wejść na Facebookową stronę internetową lub uruchomić Messengera na własnym telefonie.
– w pierwszej kolejności musisz wejść na Facebooka na komputerze osobistym,
– następnie, znaleźć czat, który pragniemy zarchiwizować,
– umieścić nad nim kursor myszy i wybrać rozwijane menu oznaczone ikoną z trzema kropkami,
– tam znajdziemy opcję „Zarchiwizuj czat”.
A na telefonie komórkowym wygląda to tak:
– otwórz Messengera,
– znajdź czat, który pragniesz zarchiwizować,
– przesuń ekran w lewo i przyciśnij ikonkę z trzema liniami,
– wybierz opcję plik i w ten sposób zarchiwizuj konwersację na czacie.
Jak przeglądać zarchiwizowane czaty?
– Aby obejrzeć zarchiwizowane czaty trzeba wejść na stronę Facebooka.
– Po zalogowaniu się na własne konto, wybrać opcję pokaż wszystkie czaty w Messengerze.
– Tam przy nazwie Czat wybrać rozwijane menu oznaczone ikonką trzech kropek.
– Wybrać z listy „Zarchiwizowane czaty” i gotowe.
Zarchiwizowane czaty da się przeglądać wyłącznie ze strony internetowej tego portalu społecznościowego. Dobrze jest też pamiętać o tym, że archiwizacja to coś zupełnie innego niż wiadomość ukryta.
Jak przywrócić zarchiwizowane czaty?
W celu przywrócenia takich czatów wystarczy ponowić kontakt z daną osobą. W tym celu należy uruchomić aplikację, znaleźć w kontaktach nazwę danego użytkownika i wysłać do niego wiadomość. Tym banalnym rozwiązaniem zarchiwizowany czat zostanie przywrócony.
Messenger jest aplikacją, która mimo swojej prostej konstrukcji ma wiele przydatnych funkcjonalności. Jest intuicyjna i z jej obsługą radzą sobie nawet najmłodsi użytkownicy. Mimo to niektóre funkcje nie są wszystkim dobrze znane. Z tej facebookowej aplikacji korzysta codziennie tłum zadowolonych użytkowników, którzy dzięki niej pozostają w stałym kontakcie z resztą świata. Facebook nigdy nie miał się lepiej, dziś, zarabiając kwartalnie blisko 30 miliardów dolarów. I choć ten portal społecznościowy również przechodził pewne perturbacje, to do dziś dnia świadczy najlepszą usługę swoim klientom, co można ocenić ilością jego zadowolonych użytkowników, którzy dzień w dzień pozostają aktywni na jego witrynie i w jego aplikacjach.
WARTO PRZECZYTAĆ: