Jakiś czas temu T-Mobile zaprezentował telefony sygnowany swoim logo – i firma dostała chyba apetytu na oferowanie w ramach swojej marki dedykowanego sprzętu elektronicznego, bo właśnie zaprezentowała kolejny produkt. Tym razem bardziej niekonwencjonalny, bowiem jest to… inteligentna walizka.
Walizka T-Mobile oferuje m.in. bezprzewodowe ładowanie
Mamy już smartphony, smartwatche, smart lodówki i pralki, więc czemu nie inteligentne walizki? Z takiego założenia wyszło chyba T-Mobile, zastanawiając się, co tu następnego stworzyć.
Jego prezes, Mike Sievert, wskazuje, że firma już zapewnia ochronę klientom w czasie podróży poprzez oferowanie różnych specjalnych ofert i benefitów, a teraz zapragnęła jeszcze dosłownie chronić przedmioty osobiste użytkowników.
Walizka nosi nazwę Un-carrier On, w odniesieniu do kampanii marketingowej o nazwie Un-carrier, którą firma prowadzi w USA. T-Mobile nie działało przy jej produkcji całkowicie samo, a we współpracy z firmą Samsara Luggage.
Jednak co właściwie jest w tej walizce takiego “inteligentnego”? Przede wszystkim dwie funkcje: bezprzewodowe ładowanie i technologia wykrywania położenia Un-carrier On przy pomocy Air Tagów. W razie potrzeby można także podłączyć się do zasilania za pomocą przewodu USB-C.
Jak to działa w praktyce możecie zobaczyć na nagraniu przygotowanym przez T-Mobile:
Za taki bajer trzeba zapłacić ponad 300 dolarów
Z innych kwestii, do walizki dołączony jest zestaw ośmiu toreb do pakowania, ponadto producent zadbał o płaską górną część, na której można na przykład postawić laptopa. Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy, jest jednak nie kształt, a kolor – zastosowano tutaj charakterystyczny dla marki kolor magenta.
Un-carrier On jest dostępny w limitowanym nakładzie w cenie 325 dolarów. Walizkę można już zamawiać przedpremierowo na stronie Samsary (istnieje możliwość wysyłki międzynarodowej ze Stanów).
To nie T Phone, a bardziej gadżet marketingowy
Jak wspomnieliśmy na początku, T-Mobile niedawno (dokładniej mówiąc, w zeszłym miesiącu) wprowadził na rynek dwa smartfony: T Phone 5G i T Phone Pro 5G. Są to budżetowe (1099 złotych – wersja podstawowa, 1399 złotych – wersja Pro) telefony z 5G, stworzone we współpracy z Google.
Operator na wstępie zaoferował klientom dobierającym T Phone’a do abonamentu rabat na kilka pierwszych rat i widać, że stara się faktycznie te urządzenia sprzedawać. W przypadku walizki Un-carrier On mamy raczej do czynienia z inną strategią.
Wysoka cena i mniejszy nakład sugerują, że jest to bardziej kampania marketingowa nastawiona na promocję usług firmy związanych z podróżą (np. pakietów danych za granicą) niż sprzedaż samej walizki.
A co Wy o tym wszystkim sądzicie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
WARTO PRZECZYTAĆ: