
W środę dowiedzieliśmy się o zwolnieniach Naughty Dog – odejść musi około 25 osób. Niestety wśród nich jest również główny projektant The Last of Us Multiplayer, Anders Howard. Pracował on w Naughty Dog zaledwie 11 miesięcy. Pracował między innymi na wieloosobową odsłoną The Last of Us. Anders to osoba z ogromnym doświadczeniem – brał udział przy tworzeniu systemu Battle Pass.
Czy zwolnienie głównego projektanta wpłynie negatywnie na produkcję nowego The Last of Us?
Najprawdopodobniej zwolnienia w Naughty Dog to kwestia restrukturyzacji czy też redukcji kosztów. Odejście nawet głównego projektanta gry nie znaczy, że jej produkcja będzie opóźniona. Mimo wszystko wciąż brakuje oficjalnej daty premiery wieloosobowego The Last of Us oraz jakichkolwiek materiałów z tego tytułu. Twórcy nie mają tu presji czasowej – nie możemy nawet dowiedzieć się, czy ostatnie sytuacje opóźnią trwające projekty.
Odejście Andersa Howarda zauważył jeden z użytkowników Twittera. Zaledwie 11 miesięcy w Naughty Dog oczywiście jest ważnym doświadczeniem – jednak to bardzo krótki czas od zatrudnienia do momentu zwolnienia.
Jakie doświadczenie ma Anders Howard?
To bardzo dobry i doświadczony deweloper. Przed dołączeniem do Naughty Dog pracował w Epic Games, gdzie zajmował się między innymi Fortnite. Według ujawnionych informacji „pomógł stworzyć rdzeń strategii progresji Battle Pass”. Dość interesujące, że taka osoba jak Anders została zwolniona.
The Last of Us Multiplayer przejmie ktoś inny. Oczywiście Howard zapewne zaplanował sporo pracy już w przód. Mimo wszystko w projekcie gry wieloosobowej musi pojawić się nowy główny projektant. Naughty Dog nie zdradza, kto nim będzie.
Źródło obrazka wyróżniającego: Naughty Dog
WARTO PRZECZYTAĆ:





