Napisz do nas

TechPolska.pl

Znajdziesz nas

Twój iPhone odmówił posłuszeństwa, a Ty potrzebujesz profesjonalnego dobrego serwisu urządzeń marki Apple? Przedstawiamy najlepszy autoryzowany serwis Apple na terenie Warszawy, Krakowa i Poznania! Przeczytaj nasz tekst i zamów naprawę online już dziś!

Szybki czas reakcji, przyjazna i profesjonalna obsługa klienta czy dostęp do oryginalnych części pochodzących od producenta to aspekty, na które warto zwrócić uwagę wybierając dobry serwis iPhone na terenie Warszawy, Poznania lub Krakowa. Pamiętajmy, że tylko autoryzowany serwis Apple posiada dostęp do specjalistycznej dokumentacji technicznej i może podjąć się najbardziej skomplikowanych prac serwisowych.

Czym wyróżnia się autoryzowany serwis?

Jak wspomnieliśmy wyżej, autoryzowany serwis sprzętu elektronicznego wyróżnia się wiedzą i wyposażeniem warsztatowym, które umożliwia sprawne i bezpieczne przeprowadzenie najbardziej zaawansowanych prac naprawczych.

Naprawa iPhone w Poznaniu, Krakowie czy Warszawie realizowana wyłącznie przez autoryzowany punkt serwisowy pozwala zachować gwarancję producenta. To niejedyne korzyści wynikające z wyboru serwisu Apple iMAD!

Co zyskujesz w serwisie iMAD?

Użytkownicy iPhonów, MacBooków czy iPadów często pytają, co można zyskać wybierając serwis Apple iMAD. Przede wszystkim zachowujemy gwarancję i mamy pewność, że naprawa zostanie przeprowadzona w sposób profesjonalny – usterka będzie usunięta, a sprzęt pozostanie w pierwotnym staniem wizualnym. Dodajmy, że na specjalne życzenie firma przeprowadza dokładne czyszczenie i odświeżenie urządzenia – prawdziwe SPA dla iPhona!

Naprawa nawet w jedną godzinę

Jednym z atutów dobrego serwisu iPhone w Warszawie – iMAD – jest naprawa nawet w jedną godzinę! Jeżeli usterka nie jest skomplikowana i dotyczy wymiany baterii lub ekranu dotykowego, to jej usunięcie trwa często nie dłużej niż 60 minut. Wszystko dzięki stale uzupełnianemu magazynowi najczęściej wykorzystywanych części Apple – w trosce o najwyższe zadowolenie klientów i wysoką jakość świadczonych usług serwisowych.

Możliwość wynajęcia sprzętu zastępczego

Niestety, nie zawsze naprawa iPhone w Krakowie czy Poznaniu trwa jedną godzinę. Serwis Apple iMAD wychodzi jednak naprzeciw oczekiwaniom klientów, oferując innowacyjną możliwość wynajęcia sprzętu zastępczego.

Dzięki temu użytkownicy nie muszą martwić się o niedostępność telefonu na czas naprawy. Dodatkowo istnieje możliwość wynajęcia nowego smartfona w tradycyjnym miesięcznym abonamencie – o szczegóły warto zapytać obsługę.

Czyszczenie i diagnozowanie urządzenia

Wiele punktów serwisowych skupia się wyłącznie na aspektach technicznych działania urządzeń. To, co wyróżnia autoryzowany serwis Apple iMAD to kompleksowa usługa, jaką jest czyszczenie i diagnozowanie urządzenia. Diagnostyka pozwala na wykrycie potencjalnych usterek i przyczyn awarii. Z kolei dokładne czyszczenie pomaga przywrócić doskonały wygląd telefonu iPhone – nawet po kilku latach intensywnej eksploatacji!

Zgłoś naprawę prosto i wygodnie

Marka iMAD to autoryzowany serwis sprzętu Apple, w którym naprawę można zgłosić prosto i wygodnie w jednym z trzech kanałów obsługi: internetowym, telefonicznym oraz stacjonarnym. Zgłoszenie naprawy urządzenia jest bardzo proste – wystarczy przygotować niezbędne informacje, takie jak numer seryjny lub IMEI, opis problemu sprzętowego oraz numer referencyjny. Oczywiście konieczne będzie podanie danych kontaktowych.

Online

Kanał internetowy to jedna z najprostszych form zgłoszenia naprawy iPhone, w dodatku dostępna przez całą dobę dla klientów z terenu całej Polski. Prosty formularz zgłoszeniowy wymaga podania informacji o numerze seryjnym i referencyjnym, krótkiego opisu usterki, a także danych kontaktowych (wraz z ewentualnymi danymi do faktury VAT). Sprzęt może być dostarczony osobiście albo z użyciem usług kurierskich lub specjalnej opcji iMAD City Service.

Telefonicznie

Użytkownicy doceniają możliwość rozmowy z konsultantem w przypadku awarii sprzętu, dlatego autoryzowany serwis Apple iMAD przyjmuje zgłoszenia również w kanale telefonicznym. Infolinia jest dostępna pod numerem 12 200 24 30 i dostępna dla użytkowników z całej Polski w dni robocze (poniedziałek-piątek) od 9:00 do 19:00 oraz w soboty od 10:00 do 15:00. W pozostałych godzinach możliwe jest zgłoszenie online.

W salonie

Profesjonalny serwis Apple posiada swoje placówki w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu oraz Chałupach. Klienci iMAD mają zatem możliwość zgłoszenia awarii sprzętu bezpośrednio w autoryzowanym salonie. Wizyta w placówce stacjonarnej to także możliwość zapoznania się z najnowszą ofertą sprzętową marki Apple (iPhone, iPad, Mac, Apple Watch, etc.) oraz nowym oprogramowaniem dostarczanym przez producenta.

Wezwij mobilny serwis

Szeroka oferta serwisowa iMAD dla użytkowników marki Apple to jednak nie wszystko! Klienci mają także możliwość wezwania mobilnego serwisu. Jeżeli więc szukasz zaufanego partnera serwisowego Apple, skontaktuj się z iMAD i wybierz doby serwis iPhone!

Share:

administrator

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.