Broszury reklamowe, ulotki i wizytówki wręczane potencjalnym klientom i kontrahentom, to wciąż bardzo skuteczne narzędzia marketingowe.
Te niepozorne karteczki przyciągają uwagę, a jeśli są dobrze wykonane, estetyczne i atrakcyjne, mają sporą szansę trafić do kieszeni. To pierwszy krok na drodze pozyskania nowego kontaktu.
Broszury reklamowe – popularne narzędzia marketingu
Mimo rozwoju form cyfrowych i przeniesienia dużej części aktywności do sieci, skromne narzędzia, jakimi są wszelkiego rodzaju broszury reklamowe, wciąż mają się zaskakująco dobrze. I zdaje się, że od dziesiątek już lat, nie schodzą z piedestału narzędzi marketingowych mogących pochwalić się jedną z największych skuteczności na rynku. Co takiego ma w sobie ten produkt poligraficzny, że działa i to w dodatku tak dobrze? Odpowiednio przygotowana broszura:
- przyciąga uwagę, intryguje, zaprasza do lektury;
- zwraca uwagę klienta na ofertę, dość wyczerpująco ukazuje produkt, usługę, markę, skupiając się na mocnych stronach prezentowanego produktu;
- zawiera najważniejsze informacje, również kontaktowe;
- kreuje wizerunek marki na rynku i wyróżnia ją na tle konkurencji;
- estetyczna i spójna, o stylistyce dopasowanej do przekazu, doskonale umacnia firmowy przekaz.
Wizytówki – przedstaw się i pozwól dobrze zapamiętać
Jeśli chcesz dobrze się zaprezentować, wzbudzić zaciekawienie zupełnie nowego klienta i nie dać się zapomnieć temu, który właśnie z zaciekawieniem wysłuchał Twojej prezentacji lub skorzystał z usług, zaopatrz siebie i pracowników swojej firmy w atrakcyjne wizytówki. Choć to wymóg nieformalny, wizytówki w biznesie są koniecznością i niewielu jest tych, którzy by z nich zrezygnowali. Wykonane na dobrej jakości papierze, eleganckie i intrygujące, zdobione uszlachetnieniem, nietypowym kształtem i rozmiarem, a czasem o zaskakującej formie – zawsze pracują na rzecz Twojej marki. Jeśli chcesz postawić na oryginalność, wybierz niestandardowe wymiary wizytówki, użyj złoceń lub matowienia, zaokrąglij narożniki lub zadbaj o oprawę plastyczną i modeluj deseniem, kolorami i czcionką. Każdy pomysł, który odda istotę biznesu i sprowokuje kontakt, będzie strzałem w dziesiątkę.
Znajdź dobrego wykonawcę – profesjonalne biuro graficzne
Mając w swoim marketingowym arsenale naprawdę dobre, skrojone na miarę ulotki, broszury i wizytówki, możemy spać spokojnie. Tylko skąd ją wziąć? Z pewnością potrzebny będzie kontakt do świetnego biura graficznego, które wykona projekt i przygotuje materiały do druku. Jeśli planujemy rozwijać biznes, lepiej będzie skorzystać z usług doświadczonego zleceniobiorcy, wówczas możemy liczyć na kompleksowe realizacje, również projektowanie banerów reklamowych, stojaków i wystaw, czy skalowanie projektów na użytek form reklamowych dowolnej wielkości. Dlatego od razu warto będzie postawić na doświadczone i pewne studio graficzne. Kraków, Warszawa, Poznań i wiele innych dużych miast w Polsce oferuje całą gamę profesjonalnych usług projektowych i poligraficznych, wystarczy znaleźć sprawdzone i polecane miejsce. Mieszkańcy wielkich rodzimych metropolii nie powinni mieć problemu z dostępem do najlepszych grafików – w kluczowych działa studio graficzne Fesido – miejsce pełne kreatywnych twórców i rzetelnych wykonawców.
WARTO PRZECZYTAĆ: