Napisz do nas

TechPolska.pl

Znajdziesz nas

Elden Ring miał premierę 25 lutego 2022 i od tego czasu zdążył już być obiektem pierwszych kontrowersji (m.in. odnośnie do takiego sobie stanu technicznego na PC), natomiast nie da się zaprzeczyć, że osiągnął ogromny sukces. Jeśli wierzyć danym sprzedażowym udostępnianym przez twórców, zainteresowanie tytułem jest naprawdę imponujące – rozeszło się już 12 milionów egzemplarzy.

Elden Ring rozchodzi się jak świeże bułeczki w Japonii i nie tylko

Podana przez Bandai Namco oraz FromSoftware liczba 12 milionów sprzedanych kopii dotyczy zarówno wersji cyfrowej, jak i pudełek rozesłanych do sklepów. Z tego jeden milion sprzedał się w samej Japonii.

Na takie wyniki wpłynęła niewątpliwie “kultowość” FromSoftware, zbudowana m.in. serią Dark Souls i Bloodborne, a swoją cegiełkę dołożył zapewne też fakt, że nad lore gry pracował sam George R. R. Martin.

To zdumiewające, jak wiele osób gra w Elden Ring. Chciałbym wyrazić nasze serdeczne podziękowania w imieniu całego zespołu programistów. […] Dziękuję za nieustające wsparcie – prezes i dyrektor generalny FromSoftware Hidetaka Miyazaki

Jak ma się do do poprzednich premier FromSoftware? Dark Souls 3 sprzedało się w pierwszym miesiącu po premierze w ponad 3 milionach egzemplarzy na całym świecie. Nieco mniej znane Sekiro: Shadows Die Twice w ciągu 10 dni rozeszło się w 2 milionach kopii.

Ponad 70% graczy pokonało już pierwszego bossa

Gry FromSoftware są powszechnie postrzegane jako trudne, a w każdym razie trudniejsze niż większość innych popularnych singlowych tytułów. Gracze jednak zdają się radzić sobie całkiem przyzwoicie.

Jeśli wierzyć statystykom ze Steama, 71% graczy otrzymało osiągnięcie Margit, Upadły Omen za pokonanie pierwszego bossa. W przypadku wszystkich kolejnych ważnych przeciwników wyniki są odpowiednio niższe (drugiego bossa, Godricka, pokonało do tej pory 61,9% graczy), ale to i tak całkiem niezły wynik.

Statystyki z konsoli Microsoftu nie są dostępne, natomiast jeśli chodzi o PlayStation, to sytuacja wygląda jedynie nieco gorzej niż na Steamie – z Magritem poradziło sobie niespełna 70% graczy, a z Godrickiem prawie 60%.

To kolejny tytuł, który udowadnia, że wciąż jest masa graczy, którzy chcą grać w singlowe tytuły – i nie wszystko musi być “grą-usługą”. Dajcie znać, czy Wy należycie do szczęśliwego grona milionów posiadaczy Elden Ring!

Share:

administrator

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *