Premiera gry została opóźniona… ponieważ tytuł spotkał się ze zbyt dużym zainteresowaniem. Tego jeszcze nie grali! Taka właśnie historia przydarzyła się właśnie Splitgate, czyli nowemu FPS-owi od studia 1047 Games, inspirowanemu Portalem. Popularność tytułu podczas betatestów przeszła najśmielsze oczekiwania twórców i w związku z tym muszą oni dokonać pewnych poprawek.

Aktualnie w Splitgate jednocześnie może grać 65,536 osób – okazało się, że to za mało

Splitgate jest dostępne we wczesnym dostępie od 2019 roku, ale najwidoczniej wiele osób czekało, aby zapoznać się z tym wyjątkowym FPS-em do jego bety. Właśnie trwa ona na wszystkich platformach, na których zadebiutuje tytuł, a mianowicie na PlayStation 4, PlayStation 5, Xboxie One, Xboxie Series X i PC. Na wszystkich z nich funkcjonuje cross-play.

Beta miała się zakończyć 27 lipca 2021 roku (i na tę datę zaplanowana była premiera) ale jednak pozostanie otwarta jeszcze przez jakiś czas. Debiut tytułu w pełnej krasie przesunięto na sierpień. Powód? Zbyt wielu zainteresowanych.

Aktualnie gra jest w stanie wytrzymać obciążenie rzędu 65,536 graczy jednocześnie, a udało się tę liczbę osiągnąć podczas bety, więc jest to bez wątpienia limit zbyt mały. Nic w tym dziwnego, biorąc pod uwagę, że wzięły w niej udział aż 2 miliony graczy łącznie. Taką ilość betatesterów udało się zgromadzić w zaledwie 2 tygodnie.

Jeśli jeszcze nie mieliście do czynienia ze Splitgate i chcecie zobaczyć, z czym się to je, poniżej możecie zobaczyć trailer:

Twórcy poprawią pojemność serwerów, ale nie tylko

W nadchodzącym miesiącu twórcy będą przede wszystkim walczyli z problemami z pojemnością serwerów, tak, aby sprostać dużemu popytowi na tytuł. Dopóki nie uda się usunąć limitów w zakresie ilości graczy jednocześnie, deweloperzy chcą wprowadzić system kolejkowania.

Nasz zespół był zdumiony niesamowitym przyjęciem, jakie pokazała nam społeczność Splitgate. Wraz z gwałtownym i nagłym wzrostem liczby graczy próbujących uzyskać dostęp do serwerów, musimy rozwiązać mnóstwo problemów technicznych, które wiążą się z tym szalonym wzrostem.

Ciężko pracowaliśmy, aby zapewnić wysokiej jakości grę i doświadczenie, a naszym największym wyzwaniem jest po prostu mieć wystarczającą pojemność, aby wystarczyła całej społeczności – dyrektor generalny 1047 Games, Ian Proulx

Jednocześnie zdecydowano się, żeby nie czekać aż do oficjalnej premiery z wypuszczeniem takich zaplanowanych na nią elementów, jak trzy nowe mapy i więcej opcji dostosowywania – trafią one więc do bety.

W planach jest też dodanie kilku opcji, na które zapotrzebowanie zgłosili gracze testujący tytuł, w tym takie podstawy, jak konfigurowanie układu przycisków na konsolach, suwak FoV czy sterowanie myszką i klawiaturą.

Czy Wy wzięliście udział w becie Splitgate, a może macie w planach wypróbować ten tytuł dopiero po oficjalnej premierze? Koniecznie dajcie znać w komentarzach, co o tym wszystkim sądzicie!

WARTO PRZECZYTAĆ:

nintendo direct Kolejne Nintendo Direct już dziś!
Jeśli jest coś, czego gracze nie lubią, to jest to czekanie. Nikt nie lubi czekać, aż wczyta się kolejny level, na ściągnięcie nowej gry, a
Talos Principle 2 DLC Talos Principle 2 niespodziewanie otrzymał DLC!
Kurz nie zdążył jeszcze porządnie opaść po premierze drugiej części tej gry logicznej, a Croteam już ponownie zaskoczył! Już od piątku możemy rozwiązywać nowe zagadki.
Automatyzacja pracy projektowej z SOLIDWORKS API
Projektowanie 3D to złożony proces, który często wymaga powtarzania tych samych sekwencji poleceń. Jednak dzięki narzędziu SOLIDWORKS API, możesz znacznie usprawnić swoją pracę poprzez automatyzację
Udostępnij

Administrator

Nasza redakcja składa się z zapalonych pasjonatów gamingu i technologii. Każdy ma swoją niszę, dzięki czemu razem możemy zaproponować Wam szeroki przekrój eksperckich materiałów. Dzielimy się najświeższymi wiadomościami, recenzjami i poradami, aby nasi czytelnicy byli na bieżąco z tym, co najważniejsze w świecie techu i gier.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *