Niedawno Twoje urządzenie elektroniczne uległo uszkodzeniu, a Tobie brakowało czasu, aby zanieść je do serwisu? Teraz będzie to bezproblemowe, ponieważ od 13 marca możliwa stała się naprawa smartfonów za pośrednictwem sklepów sieci Żabka, które właściwie są na każdym rogu. Poznaj szczegóły!
Żabka oferuje szybką naprawę smartfonów
Żabka co pewien czas zaskakuje i wprowadza nowe usługi. Tym razem padło na naprawę smartfonów. Aby to było możliwe, znana sieć sklepów nawiązała współpracę z firmą Digital Care. Za pośrednictwem dedykowanej strony digitalcare.zabka.pl posiadacze zepsutych telefonów (niezależnie od marki: Samsung, Apple czy jeszcze inny) mogą je nadać przesyłką kurierską w jednym z 10 tysięcy sklepów. Ciekawe jest również to, że klienci mogą otrzymać model zastępczy na okres trwania naprawy, który – zgodnie z zapewnieniami – ma trwać 7 dni.
Są dostępne dwie opcje naprawy
Osoby zainteresowane naprawą smartfona w Żabce, powinny wiedzieć, że oferowane są jej dwa warianty takie jak: naprawa autoryzowana (czyli z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i zachowaniem gwarancji) lub naprawa nieautoryzowana (czyli przy użyciu zamienników, dzięki czemu jest tańsza). Należy również podkreślić, że ta usługa pozwala m.in. na:
- wymianę zbitej szybki (jest to jeden z najczęściej spotykanych problemów w przypadku iPhone’ów),
- naprawę uszkodzonego wyświetlacza,
- usuwanie skutków zalania,
- naprawę portów USB.
Jeśli natomiast jesteś ciekawy, z jakim kosztem wiąże się naprawa smartfona w Żabce, wiedz, że wycenę uzyskasz już po wypełnieniu prostego formularza.
Źródło: digitalcare.zabka.pl
Jak odpowiednio przygotować telefon do naprawy?
Zanim przekażesz telefon do naprawy, warto, abyś zadbał o kilka aspektów. Oto kilka z nich:
- zrób kopię zapasową danych zapisanych w pamięci urządzenia,
- nie dołączaj do telefonu akcesoriów np. słuchawek,
- usuń kartę SIM, karty pamięci, a także naklejki do płatności zbliżeniowych,
- pozbądź się szkła ochronnego i innych akcesoriów,
- wyłącz blokady,
- odpowiednio zapakuj telefon na czas transportu.
Jeśli chcesz skorzystać z nowej usługi Żabki, polecamy się pośpieszyć, ponieważ pierwsze 500 napraw otrzyma folię ochronną na ekran. Co myślisz o tej nowości? Koniecznie daj nam znać w komentarzach!
Źródło obrazka wyróżniającego: digitalcare.zabka.pl
WARTO PRZECZYTAĆ: