Oprogramowanie może być dochodowym i popularnym produktem do sprzedaży. Ale bądźmy szczerzy: czasami programiści nie mają wystarczających zasobów, czasu, a nawet wiedzy, aby zbudować na tym udany biznes. Z tego powodu nawet jakościowy produkt może zostać odłożony na półkę lub nie przynieść przewidywanych zwrotów. Ale znaleźliśmy idealną opcję, która może pomóc zbudować odnoszący sukcesy biznes w tym obszarze.

To może nie być oczywiste, ale na wyniki biznesowe sprzedaży softu ma wpływ platforma płatnicza, za pośrednictwem której oprogramowanie jest sprzedawane:

  • Po pierwsze: wrażenia związane z procesem płatności znajdują odzwierciedlenie w konwersji. Jeśli metody płatności nie są dla klienta odpowiednie lub niewygodnie jest mu płacić przez przedpotopowe okienka na stronie, prawdopodobieństwo, że zostanie na stronie lub na nią wróci, jest niewielkie.
  • Po drugie: zakupom internetowym towarzyszą również takie procesy, jak fakturowanie, opodatkowanie i zwroty, w których czasami dochodzi do strat finansowych spowodowanych oszustwami. A jeśli platforma płatnicza nie nadąża za tymi niuansami, spadają one na firmę jako duże obciążenie.
  • Po trzecie: prowizja za korzystanie z platformy ma wpływ na to, jaki zysk netto w rezultacie pozostanie dla sprzedawcy.

Moglibyśmy jeszcze kontynuować listę niuansów, które wpływają na wydajność firm SaaS, jednak nie jest to konieczne, ponieważ możemy od razu powiedzieć o rozwiązaniu, które zostało stworzone z myślą o tego typu biznesach,, a nawet wyprzedza ich potrzeby.

Transaction Cloud to jedyna na rynku kompletna platforma płatnicza, która świadczy usługi w ramach jednej prostej i niezawodnej integracji. Dzięki niej nie potrzebujesz zatrudniać dużych zespołów ani integrować wielu jednofunkcyjnych rozwiązań do płatności globalnych, przestrzegania przepisów podatkowych, zarządzania subskrypcjami, a nawet marketingu afiliacyjnego.

Dzięki Transaction Cloud, właściciele produktów cyfrowych albo SaaS mogą przetwarzać płatności użytkowników z 234 krajów, bez konieczności martwienia się o  ograniczenia sprzedaży czy sprawy podatkowe na całym świecie.

Nowoczesny i atrakcyjny interfejs platformy z możliwością dokonywania płatności przez Visa, Mastercard, Amex, Discover, JCB, China Union Pay, Hipercard, Tarjeta, Nativa, Argencard, Elo, Cencosud, Cabal, Naranja i wiele innych oraz PayPal , e-portfele Apple Pay, Google Pay całkowicie eliminuje obawy o przyjemną obsługę  zakupów.

Pełna zgodność z przepisami podatkowymi dotyczącymi sprzedaży w krajach UE i G20, realizowana automatycznie przez platformę, pozwala na prowadzenie działalności zgodnie ze wszystkimi zasadami i bez dodatkowych kosztów administracyjnych.

Pracę ułatwi system zarządzania subskrypcjami Transaction Cloud. Dzięki niemu w łatwy sposób prześledzisz działania kupującego, od aktywacji po odnowienia, aktualizacje lub zwroty. W systemie otrzymasz szereg danych, które pomagą podejmować ważne decyzje zarządcze.

Dzięki sztucznej inteligencji i wykrywaniu oszustw w czasie rzeczywistym, platforma obniża koszty bezpośrednie i pośrednie z nią związane.

I wreszcie oferta Transaction Cloud obejmuje pełny dostęp do funkcji marketingu afiliacyjnego. W jej ramach obsłużysz cały proces współpracy z partnerem: onboarding, tracking i automatyczne płatności. Wbudowany profram afiliacyjny pozwala skutecznie promować produkt na różnych rynkach, nawet bez dużego zespołu marketerów i księgowych.

W przeciwieństwie do innych platform płatniczych, Transaction Cloud zapewnia dostęp do wszystkich funkcjonalności w jednej cenie. Platforma nie zaskoczy Cię dodatkowmi czy ukrytymi opłatami.

Dzięki Transaction Cloud można bez  kłopotów sprzedawać oprogramowanie na całym świecie. Transaction Cloud to rozwiązanie ułatwiające niedrogie zbudowanie firmy sprzedającej produkty SaaS i produkty cyfrowe. Transaction Cloud to najlepsza platforma do sprzedaży SaaS i produktów cyfrowych.

WARTO PRZECZYTAĆ:

Czy własny sklep internetowy ma sens? E-commerce vs marketplace
Dodanie produktów na marketplace typu Allegro, Amazon czy Empik jest łatwe i szybkie – wiele osób wybiera te platformy na start z braku lepszego pomysłu.
Link building w e-commerce ‒ jak zdobyć wartościowe odnośniki?
Głosowanie na najlepszą stronę w branży? Czemu nie! Przecież w internecie każdy link kierujący do Twojego sklepu e-commerce jest swego rodzaju głosem ‒ za lub
Agencja e-commerce Agencja e-commerce – czy warto podjąć współpracę?
Prowadzisz własny sklep internetowy? Rozważ, czy nie skorzystać z usług agencji e-commerce. Powodów, by takową podjąć jest co najmniej kilka i każdy z nich przekłada
Udostępnij

Administrator

Nasza redakcja składa się z zapalonych pasjonatów gamingu i technologii. Każdy ma swoją niszę, dzięki czemu razem możemy zaproponować Wam szeroki przekrój eksperckich materiałów. Dzielimy się najświeższymi wiadomościami, recenzjami i poradami, aby nasi czytelnicy byli na bieżąco z tym, co najważniejsze w świecie techu i gier.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *