Napisz do nas

TechPolska.pl

Znajdziesz nas

Efektywne zarządzanie zespołem to jeden z częściej podnoszonych we współczesnym biznesie tematów. Sukcesów nie odnosi się bowiem w pojedynkę. Dzisiaj to zespół – sprawność jego działania, zdolność do podejmowania się nowych zadań, realizowania ich w założonym czasie – stanowi podstawowy wyznacznik efektywności firmy. Zarządzanie projektami, zarządzanie zadaniami, zarządzanie zespołem nie jest jednak prostym procesem. Liczy się sprawna komunikacja, precyzyjny podział obowiązków, przejrzystość poszczególnych elementów procesu, zdolność do optymalizacji pracy i  szybkiej reakcji w przypadku kryzysu. Aby wspomóc managerów i liderów zespołów w prowadzeniu projektów, powstało wiele aplikacji pomagających w zarządzaniu projektami. Przedstawiamy najlepsze z nich. 

  1. Taagly
  2. Taskworld
  3. Zenkit
  4. Wimi
  5. Monday.com
  6. Teamwork Projects
  7. ClickUp
  8. Infinity

zarządzanie zadaniami system

  1. Taagly

Taagly – nowe narzędzie do zarządzania projektami polskiej produkcji, które pozwala dzielić poszczególne zadania i projektu w oparciu o system przejrzystych tagów. To sprawia, że wszystkie informacje o konkretnym zadaniu są w jednym miejscu, łatwo je znaleźć, członkowie zespołu lub jego lider nie muszą przeszukiwać skrzynki mailowej w poszukiwaniu niezbędnych informacji. Program pozwala na przeniesienie całej komunikacji do grup roboczych, rezygnację z wysyłania dziesiątek maili. Powiadomienia i przypomnienia pojawiają się bezpośrednio w aplikacji, którą można ściągnąć zarówno na komputer, jak i smartfon. Jednocześnie dostęp do poszczególnych materiałów uzyskują tylko te osoby, które biorą udział w danym projekcie. Zarządzanie zadaniami ułatwia prosty system podziału zadań, widoczność konkretnych postępów dla wszystkich członków zespołu, możliwość precyzyjnego wskazywania obszarów roboczych. Co ważne, wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym, co liderom i managerom ułatwia podejmowanie konkretnych decyzji projektowych, oddelegowywanie zadań i szybką reakcję w przypadku kryzysu. Uproszczenie komunikacji, przejrzystość podziału obowiązków, możliwość kontroli postępów – wszystko to przyspiesza pracę zespołu, czyni ją bardziej efektywną i wydajną, a pracownicy obserwując sprawny przebieg projektu, zyskują dodatkową motywację do pracy. Program Taagly jest dostępny w języku polskim.

  1. Taskworld

Aplikacja poprawia komunikację między członkami zespołu, liderowi ułatwia delegowanie zadań. Pozwala obserwować postępy w pracy na projektem, wprowadzać wskaźniki wydajności umożliwiające profesjonalny monitoring pracy. To z kolei ułatwia wskazanie newralgicznych punktów zadania oraz tych, nad którymi zespół lub konkretni jego członkowie spędzają najwięcej czasu. Ten ułatwiający zarządzanie projektami program dostępny jest w języku angielskim.

  1. Zenkit

Zenkit to nowoczesna aplikacja, która pozwala na połączenie bardzo różnych zasobów w jednym miejscu. Pozwala na grupowanie zadań, tworzenie baz klientów, generowanie zbioru błędów. To także archiwum dokumentów i innych danych biznesowych. Plusem tej aplikacji jest możliwość korzystania z bardzo różnych narzędzi. To ty decydujesz, jak chcesz planować spotkania, śledzić postępy projektu czy zorganizować burzę mózgów. Masz do dyspozycji cały szereg narzędzi: od baz danych, przez Team Wiki, po CRM, ERP, systemy wsparcia i zgłoszeń. Plus za możliwość importu danych nie tylko z Excela, ale i Asany, Wunderlist i Trello.

  1. WIMI

WIMI to aplikacja do zarządzania zadaniami, która usprawnia pracę zespołową dzięki szybszemu dostępowi do dokumentów, zadań i kalendarzy projektów. Wszyscy członkowie zespołu są na bieżąco i pozostają ze sobą w kontakcie, niezależnie od tego, z jakiego miejsca na świecie w danym momencie pracują. Z pomocą WIMI stworzysz nowe projekty w kilka sekund, łatwo zarządzisz listami zadań, udostępnisz kalendarz i będziesz mógł czatować z innymi użytkownikami w czasie rzeczywistym. Plus za automatyczną aktualizację na wszystkich urządzeniach. Zaletą programu jest także przejrzysty interfejs. WIMI dostępny jest w języku angielskim.

  1. Monday.com

Program do zarządzania projektami monday.com umożliwia zespołom prowadzenie procesów, projektów i codziennej pracy zgodnie z własnymi preferencjami. Dzięki monday.com dochodzi do automatyzacji wielu codziennych procesów, a pracownicy mogą się zająć kreatywną stroną swojej pracy. Program tworzy wirtualne centrum pracy, które pozwala pracownikom komunikować się i współpracować bez względu na to, gdzie są w danym momencie. Poprawia się także widoczność projektów, zadań, newralgicznych ich punktów. Program pozwala tworzyć dowolną ilość tablic do różnych projektów. Można zapraszać na te tablice różne osoby, a więc konkretne działania mogą być skorelowane z odpowiednimi partnerami. Aplikacja dostępna w języku angielskim.

  1. Teamwork Projects

Teamwork Projects to narzędzie do zarządzania pracą i projektami, które pomaga zespołom stacjonarnym i tym pracującym w formule zdalnej poprawić współpracę, widoczność i ostatecznie wyniki. Program bazuje m.in. na tablicach Kanban, co umożliwia proste przenoszenie poszczególnych zadań między pracownikami. Co ważne, program jest kompatybilny z innymi produktami producenta, w tym CRM, chatem czy .Spaces, które ułatwia planowanie treści. To bardzo przyjazne środowisko, a praca z nim przyczynia się do efektywnej współpracy między członkami zespołu, dotrzymywania terminów i osiągania wysokich wyników. Aplikacja do zarządzania zadaniami dostępna w języku angielskim.

  1. ClickUp

ClickUp jest programem o przejrzystej a także przyjaznej konstrukcji pozwalającej na tworzenie projektów. Umożliwia on automatyczny import danych z innych aplikacji zwiększających produktywność (np. Trello czy Asany) w kilka minut. Plus za możliwość indywidualnego ustawienia widoków i list zadań. Bez żadnego problemu w programie można dodawać tablice Kanban, wykresy Gantta, kalendarze, dokumenty, arkusze kalkulacyjne, konwersacje czy przypomnienia. ClickUp można pobrać na dowolną platformę (Windows, Mac, Linux, Chrome, Gmail itd.) i zarządzać projektami z dowolnego urządzenia. Aplikacja dostępna w języku angielskim.

  1. Infinity

Dzięki aplikacji mobilnej Infinity można organizować projekty i zarządzać zadaniami, plikami, potencjalnymi klientami, celami i innymi danymi dotyczącymi pracy. Wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym, dzięki czemu łatwo możesz śledzić projekty i być cały czas na bieżąco.  W wersji mobilnej Infinity elementy działają jak karty łatwe do dotknięcia, dzięki czemu można je szybko otworzyć, aby je wyświetlić lub zaktualizować. Do codziennej pracy można wykorzystać 15 niestandardowych atrybutów, które pozwalają tworzyć listy rzeczy do zrobienia, CRM oraz bazy danych. Aplikacja dostępna w języku angielskim.

Udostępnień:

administrator, bbp_keymaster

TechPolska - Zespół, który tworzy naszą stronę składa się głównie z młodych amantów rozwiązań technologicznych oraz informatyki. W swoich treściach stawiamy przede wszystkim na obiektywność i rzetelność, co niejednokrotnie zostało docenione przez naszych czytelników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *