Nie od dziś wiadomo, że dla Rockstara prawdziwymi żyłami złota są nie tyle wypuszczane przez niego gry single player, a dołączone do nich tryby sieciowe (tak jest na przykład w przypadku GTA V i GTA Online). Nie dziwi więc podana przez studio informacja, że Red Dead Online, tryb sieciowy w Red Dead Redemption 2, zostanie wydany jako osobna gra – i to już niedługo.
Samodzielne Red Dead Online już w grudniu
Red Dead Online trafi do sprzedaży jako samodzielna gra już 1 grudnia 2020 roku. Gracze, którzy ją zakupią, nie będą mogli rozgrywać historii single player z Red Dead Redemption 2, a będą mieli jedynie pełny dostęp do trybu sieciowego.
Gra będzie dostępna na PC-tach, a także na konsolach PlayStation i Xbox (w tym konsolach PS5 i Xbox Series X/S, ale tylko w trybie wstecznej kompatybilności). Na początku cena będzie znacząco obniżona, aby zachęcić większą ilość graczy.
Aż do 15 lutego 2021 roku za dostęp do Red Dead Online zapłacimy 4.99 dolarów, później cena wzrośnie do 20 dolarów. Opłata będzie jednorazowa, a nie subskrypcyjna, ale biorąc pod uwagę ilość mikrotransakcji w grze, można już usłyszeć głosy niezadowolenia z powodu tego, że nie jest dostępna całkowicie za darmo.
Gra będzie zajmować 123GB
Gracze z wolnymi połączeniami internetowymi czy zapchanymi dyskami złapią się za głowę czytając, ile Red Dead Online waży – aż 123GB. Można się zastanawiać, skąd aż tak wysoka waga – i jest na to pytanie prawdopodobnie odpowiedź.
Rockstar zapowiedział, że będzie możliwość odblokowania trybu single player z poziomu menu w Red Dead Online, co oznacza, że najprawdopodobniej wszyscy gracze teoretycznie tylko sieciowi od początku będą posiadać na swoich dyskach także historię dla jednego gracza. Po prostu nie będą mogli z niej skorzystać, dopóki nie dopłacą odpowiedniej sumy.
Planujecie zagrać w samodzielne Red Dead Online? Może już się zagrywacie w ten tryb sieciowy, ponieważ kupiliście Red Dead Redemption 2? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
WARTO PRZECZYTAĆ: